Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2018 19:17 - ДНЕС "ПОДКРЕПА" НЕ НАВЪРШИ 29 ГОДИНИ
Автор: bosia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2246 Коментари: 4 Гласове:
7

Последна промяна: 09.02.2018 22:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 МОЯТА ИДЕЯ БЕШЕ СМАЧКАНА, А АЗ, КОЙТО СЪЗДАДЕ ПРОФСЪЮЗА СЪМ НЕЗНАЕН

Идеята и реализацията за създаването на "Подкрепа" е моя. 
Всъщност, идеята ми е от 1979 г., но реализацията беше направена едва десет години по-късно. При това не на 8 февруари, а на 11 февруари в Стара Загора. Не мога да не спомена и името на Петър Бояджиев, който тогава живееше в Марсилия.
На всичко отгоре за моята идея и реализация аз платих с присъда за принудително заселване в Бобовдол и търкане на наровете в ГСУ и ЦСЗ. Наложи се да обявя и изтърпя две последователни гладни стачки.
Сега се появяват някакви сенки, които си присвояват това.




Гласувай:
7



1. chavdar01 - И ПОДКРЕПА Е МАФИЯ КАТО КНСБ!
08.02.2018 19:58
ЗА СЪЖАЛЕНИЕ НЯМА ИСТИНСКИ ПРОФСЪЮЗИ!!!
цитирай
2. bosia - до Чавдар
08.02.2018 20:25
Мен за това ме арестуваха и осъдиха на 1,5 г. интерниране в Бободол, за да могат да овладеят организацията. Но аз направих гладна стачка и ме възстановиха на 31 ден и ме върнаха в Стара Загора. Изхвърлих всички нови "членове", които Тренчев беше приел, поради което отново ме задържаха и изпратиха в ГСУ и ЦСЗ. Слд като ме изгониха от затвора, "Подкрепа беше тотално овладяна от ДС, поради което аз се отказах от нея.
Ако искате повече подробности, можете да ми пишете, или да проверите в блога ми постинги на тази тема.
цитирай
3. attila - АЗ От Кога Съм Ви Казал ?
08.02.2018 22:07
Всички Партии в Задунайската Кочина са Продукт на Майката КУРВА - БКП и Бащата ПЕДЕРАСТ - ДС !

ГЛАСУВАНЕТО Е ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, ИЗБОРИТЕ НЕЗАКОННИ !

Гласувайки Вие Признавате и Легитимирате НЕЗАКОННА 74 Годишна Комунистическа Власт !

Който Гласува на Задунайски Избори е КОПЕЛЕ,Който Плаща Задунайски Колониални Данъци е КУРВА !

На Задунайски Избори Гласуват Само Цигани за ПАРИ, Турци за ЧЕСТ,Държавни Служители - Паразити на ЗАПЛАТА и Милиционери - Курви по УСТАВ !

Истинския БЪЛГАРИН Ходи на Избори в Задунайска Губерния Създадена Преди 140 Години от Руски Копелета за 32 тона Злато и Управлявана от 74 Годишна Незаконна Комунистическа Власт Само с ОЛОВО, ДИНАМИТ и ТЕНДЖЕРИ ПОД НАЛЯГАНЕ !


Всяка Избирателна Секция Трябва да Стане Масова ГРОБНИЦА, Вместо Бюлетини Трябва да се Броят ТРУПОВЕ !

Всеки Който Гласува, Плаща Данъци и Работи за НЕЗАКОННАТА Юдо Комунистическа, Славяно Мангалска и Мутро Милиционерска Власт Става Неин Съучастник, Нямащ Право да се Нарича БЪЛГАРИН !

28 ГОДИНИ ФАЛШИВ ПРЕХОД.

74 ГОДИНИ НЕЗАКОННА КОМУНИСТИЧЕСКА ВЛАСТ.

140 ГОДИНИ НЕЗАКОННА ЗАДУНАЙСКА СЛАВЯНО МАНГАЛСКА ГУБЕРНИЯ.

Партии с Участието на Комунисти, Деца на Комунисти и Внуци на Комунисти са НЕЗАКОННИ.

Избори с Участието на Комунисти, Деца на Комунисти и Внуци на Комунисти са НЕЗАКОННИ.

Власт Придобита от Незаконни Партии чрез Незаконни Избори е НЕЗАКОННА.

АКО СИ БЪЛГАРИН:

НЕ РАБОТИ.

НЕ ГЛАСУВАЙ.

НЕ ПЛАЩАЙ ДАНЪЦИ.

ВЛАСТТА Е НЕЗАКОННА ОТ 74 ГОДИНИ.

ДЪРЖАВАТА НЕ Е БЪЛГАРСКА ОТ 650 ГОДИНИ.

ДА СЕ ЛИКВИДИРА !

КАЗАХ !

w-w-w.b-u-l-g-a-r-y-a.g-a/c-o-m-m-u-n-i-s-m.h-t-m-l
цитирай
4. kolevdobri - То Подкрепа означава "подкрепа." Те вярно се подкрепят.
12.02.2018 09:22
Никой не се подкрепя така, както бившите /пардон, няма бивши/ служители на бившата /пардон, няма бивша/ ДС. Докато ние, обикновените граждани сме се съсредоточили в дребнотемие и се дървим един на друг, онези, хитрите, разпределят и преразпределят нашето богатство. Познавам някои от тях. Страшно са хитри. Подготвени са да ти бръкнат в мозъка, а след това е лесно да ти бръкнат и в джоба. За жалост тогава бяхме хаотични, непоследователни...Искахме да псуваме властта и получихме това право. Но това беше капан. Докато ние псувахме и вдигахме врява по митингите, хората от Партията и ДС разпределяха ресурсите. Лично моята енергия отиде в свирката, както се казва. Съжалявам, че не те познавах тогава, но се радвам, че те познавам сега. Праскай ги по тъпите кратуни тези боклуци. Аз ще правя същото. А може пак да излезем 100 000 на площада. Този път заради свободата си, а не заради това, че вземаме 15 долара заплата, както направихме през зимата на 96-97г. Дано доживеем този момент да се бием всеки ден за свободата си, а не заради жалката си заплата. Подкрепа я нямаше никаква през 96-97г., което означава, че това, което казваш за нея, е истина. Ченгета са.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11736467
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031